metal02442 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam abd işinin bir garantisi yok 1 senedir devam ediyor ama 3 sene devam eder mi bilemiyorum. geç olmadan 2. işi burada inşa edeyim yol katledeyim diyorum. 2 kuşak tekstilciyiz zaten yabancı değiliz piyasaya
atölyelerde çalıştım ufak yaşlarda alt yapı baya sağlam yani
Yarının da hiçbir işinde garantisi yok hocam. Bu mantıkla iş kurulmaz bence tabi sen daha iyi bilirsin, ben olsam işi büyütürdüm. Mağaza yoksa mağaza açardım web site açardım instagram açardım gibi gibi..