Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Attan inip eşeğe binmek olur gibime geliyor.
hocam abd işinin bir garantisi yok 1 senedir devam ediyor ama 3 sene devam eder mi bilemiyorum. geç olmadan 2. işi burada inşa edeyim yol katledeyim diyorum. 2 kuşak tekstilciyiz zaten yabancı değiliz piyasaya
atölyelerde çalıştım ufak yaşlarda alt yapı baya sağlam yani