Sanki firmalar sadece bir ürün satıyor da sen o ürünü almayınca iflas edecek. Bunu düşünen zihniyet zamanında Coca Cola boykot edip, fanta, sprite vs. alırdı.
Açıkçası şu dönemde saçma cezalar almalarına rağmen firmalar nasıl ayakta duruyor onu düşünmek lazım. Yine rekabet var, ileride ülkeden çekilme kararları gelmeye başlarsa ve rekabet ortamı azalırsa o zaman asıl zamları göreceğiz. Bunlar yine iyi günlerimiz diyelim.