Köydeki adam pazardan meyve alır olmuş, sütçüden süt alır olmuş ben mi almayacağım?
"Zincir marketlerin WhatsApp'taki fahiş fiyat yazışmaları ifşa oldu" ya hani, bizim burada onlardan ikisinin çaprazına Tarım Kredi Kooperatif Market açıldı.
Fiyatlar kar marjlarıyla, fırsat kovalamakla alakalıysa bu marketin önünde kuyruk olması lazım. Sinek avlıyor yahu. Hadi ben üründeki fiyat farkını çok araştıran birisi değilim de herkes mi böyle?
Uçtuğumuz için mi kaliteden ödün vermeyen, fırsatçılık yapmayan marketi tercih etmiyoruz?