Tüketici hakem heyetinde bir tane şikayetim var, savunma istendi bekleniyor. Sonucu ise büyük ihtimalle, xx bakanlığa bildirin şeklinde olacaktır. Tüketici hakem heyeti büyük firmalara dokunmuyor bende sadece şansımı denedim.
Sizin aleyhinize bir durum çıkma şansı yok. Merak etmeyin.