Turkcell tuttuğunu acımadan geçiriyor 2 seneden beri bulunduğunu lokasyonda şebeke sorunu var ne yaptıysam çözüm bulamadılar durmadan ileri zamanda hallederiz diye not düştüler yine şikayette bulunucam sorun çözülmezse dava acıcam