Bende ürün alacaktım almadan evvel biraz araştırmak istedim, olumsuz yorumları okuyup ciddi anlamda almaktan vazgeçtim. Bir kişi hadi abarttı diyelim, peki ya ikincisi? Daha sonrası da var bunun bu nedenle vazgeçtim. Sizin de konuyu okuyunca iyiki almamışsım dedim.