Önce Tüketici Mahkemesine dava açın
Ardından da maddi zarar davası açın %100 kazanırsınız.
Tüketici hakem heyetinde bir tane şikayetim var, savunma istendi bekleniyor. Sonucu ise büyük ihtimalle, xx bakanlığa bildirin şeklinde olacaktır. Tüketici hakem heyeti büyük firmalara dokunmuyor bende sadece şansımı denedim.