Bir kere her zaman dediğim gibi ülke büyük boşlukta bu bir
ikinci olarak devletimizin artık böyle şeylere bir sınır getirmesi lazım tamam ticaret serbest ama usulünce herkes her şeyi satar hale geldi sözde
aslında resmi koyuyorlar o ara parayı işletiyorlar aslında para işletme taktiği de olabilir gecelik faizler vb gibi durumlarda
ürün alınacak böyle önemli eşyalar bence direkt muhatabından alınması gerek artık her site her market yani herkes kendi dışında alanı dışında her şeyi satmaya kalkıyor
herkes birbirine benziyor aslında ticaret adı altında aç gözlülük oluştu sanki