trabzona gidiyoruz arabayla sivastan geçiyoruz.hayatımda ilk defa sivasa trabzona gittim.bir geldik ogüne kadar kar yağmamış sivasa.biz gittik kar yağmış. yokuşa girdik saplandık çıkmıyor araba. ters yoldan gelen bir arabada takıldı saplandı çıkamıyor. adamlarınki daha vahim. koştu geldi 50 metre uzaktan giresunlu 2 genç.abi yardım edelim.
uğraştı uğraştı kar zincirini takamadı. kalsın kardeş dedik sağol. yok abi yapacam dedi kendi durumunu bırakıp. ne ettiyse zinciri takamadık arabaya. tam o sırada kar arabası geldi açtı yolu temizledi. çocuk bide mahçup bırakmıcak ona kalsa. abim kar zincirlerini ona hediye etti 2 tane al bunalrıda dedi. işte böyle insanlarda var