İçerik kraldır. Bu cümleyi çok seviyorum.
Öyle hocam, içerik çok önemli.
Üstadım tebrik ederim. Taktik ve tuyolarinizi dinlemeyi 4 gözle bekliyorum
Teşekkürler hocam. Bir taktik yok açıkçası konsepte hakimiz neyin keşfete düşüp düşmeyeceğini az çok kestiriyoruz.
😄😄
Çok iyi ya maşallah çok sevindim .. Özelden mesaj atsam kullanıcı adını atar mısın?
Çok teşekkür ediyorum hocam umarım sizler
Hocam bu konuları eklemenizin sebebi nedir acaba? ☺ Aynı konsept olan diğer sayfalarımız bu konular, zaten takipçilere bakarak anlayabilirsiniz.
Hocam benimde video paylaştığım bir sayfam var 88 gönderim var 7k takipçideyim. Günde tek gönderi paylaşıyorum bunu artırmalı mıyım? Tavsiyeleriniz nelerdir?
Hocam istatistiklerinizden takipçilerin en aktif olduğu saatlere bakarak günde 3 paylaşım yapmanızı tavsiye ederim. Tabi ki konsept çok önemli. Takipçiyi sıkmamak gerekli. Sırf paylaşım yapmak için yapılmamalı.
tebrikler
Teşekkürler hocam umarım daha iyilerini başarırsınız. ☺
Hocam tavsiyelerinizi önerilerinizi bekliyorum
Hocam konsepte hakimiz açıkçası, günde 3 paylaşım yapmaya çalışıyoruz. Birde neyin keşfete düşüp düşmeyeceğini kestirebiliyoruz.
Hocam konsepte hakim olmak yeterli. Açıkçası bir taktik vs. yok.
Teşekkürler hocam umarım daha iyilerini başarırsınız.