distrokid'ten şarkı yayınlamakla zaten otomatik olarak alınan mavi tikin satışını hangi hakla yapacaksın acaba hocam? yani iyice ele ayağa düşürdünüz ticaret işlerini. yakında "nefes alıp verme pdf ilk 10 kişiye 20 tl" diye konu da açılır forumda. inanılmaz gerçekten.