yani biraz uç nokta bir istek tabi ki ama arkadaşınızla aranızdaki samimiyetin durumuna göre değişir bence. Herkes neden bu kadar aşırı tepki vermiş anlayamadım. Abiniz, ablanız, kardeşiniz aynı şeyi söyleyese mesela, elbette onu da reddedebilirsiniz en doğal hakkınız olarak ama sanki bu kadar tuhaf gelmezdi olay kulağa. Arkadaşsöz konusu olduğunda da , o arkadaşın ne kadar yakın olduğuna ve feda etmenizi istediği şeyin maddi boyutundan ziyade hayatınızda fonksiyonel olarak ne kadar yer kapladığına göre, en azından teklif edilip edilememesi tartışmaya açık bence.
Benim 20 senelik bir arkadaşım var. Kolay kolay böyle büyük bir şey istemez ama bir gün isterse düşünürüm, hemen satar veririm demiyorum ama bir düşünürüm, o kadar tuhaf gelmez bana.. Ben ondan böbreğinin tekini isteyecek olsam, o da durur düşünür, büyük ihtimalle de verir diye düşünüyorum mesela.. ama tabi bu tarz arkadaşlar çok sayıda değil..