eski yıllarda gerçektende arkadaşı için fedakarlık yapan insanlar varmış. ülkemizde hala o tarz saf duygularla yardım sefer insanlar vardır. bize şaka gibi geliyor ama gerçekten o tip insanlar var.
şimdiki arkadaşlıklar öyle süper değil. hani masalarda hikayelerde romanlarda filmlerde olur ya. öyle bir arkadaşlığa denk gelsek verebilirdik o parayı