BatuB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ay ödeme erteleme konusunda çok karasız kaldım. Şu yeni vergi olayının detayları belli olsun diye beklemek istemiştim ama web adsense geliri olduğu için ya herro ya merro aldık ödemeyi. Bakalım bundan sonraki aylar ne olacak. Ziraat hesapta.
Benim hesapta ziraat şu saat oldu halen gelen bir şey yok. hafta sonu girdi araya 21 de gönderilmiş 24 oldu halen gelmedi. bakalım ne zaman gelecek.