Vayy be. Şimdi nedensizce konu Sahibinin yanlış yaptığını, vermesi gerektiğini düşünür oldum. Helal olsun Ağabeye...
Aynı şey değil hocam. İmkan sahibinin böyle bir şeyi teklif etmesi ile başka birinin kendisi için böyle bir şeyi talep amaçlı sorması farklı şeyler.