WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanıdığımdan beri "Hayır" demediğim için oluyor hocam bunlar.
Bizi şuradan alsana; tamam. Bizi şuraya götürsene; tamam. Bizi sahile bıraksana; tamam.

Yakında arkadaş seçimlerini KPSS puanına göre seçcem olmuyor böyle
Yine sizde kendimi görüyorum ( Veya tam tersi )

Bu çok ciddi bir hatadır hayır diyememek, içlerinde en garanti, en sıradan olmak. Tavsiye değildir ben uğraşmaktan sıkılıp çözümü bütün lise arkadaşlarımı hayatımdan çıkarmakta buldum. İşine geldiğinde sadece canı sıkkın olduğunda utanmadan, bencilce arayan insanlar. Ki aynı bencillikleri benim de onlara yaptığımı düşünecek olursam bu arkadaşlık değil manevi alışveriş, can sıkıntısında vakit geçirilen kişi-kişiler.