DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 numara güzel gerisine verdiğin paraları yazık etmişsin şu kış günü biskürütün bile 7 TL olduğu günlerde
versio.nl 'da 1 euroya reglemiştim. Çok paraya gelmediler ya