yern307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satmayın hocam, forumda birisi daha yeni 2 yıllık 70ktl borcunu ödemeyen arkadaşı hakkında konu açtı. Evliyse kendine evli size mi evli? Çalışsınlar alsınlar evlerini.
Evet o konuyu gördüm hocam. O konuya göre hareket etmiyorum zaten ama bir insan için babamın oğlu bile olsa kendi kazancımı onun hayalleri için satamam.
Çocuk çalışmıyor hocam; neymiş paşam çalışmayı sevmiyormuş (!)