Bu ay ödeme erteleme konusunda çok karasız kaldım. Şu yeni vergi olayının detayları belli olsun diye beklemek istemiştim ama web adsense geliri olduğu için ya herro ya merro aldık ödemeyi. Bakalım bundan sonraki aylar ne olacak. Ziraat hesapta.