41Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eşim pozitif çıktı temaslı olarak girdikte ondan 3 gün sonra çocukşla benimde ateş çok yükseldi. Test vermedim de muhtemelen bizde pozitiftik. Hala öksürük var. Teşekkür ederim bu arada
çok geçmiş olsun hocam bol bol vitamin alın