aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam , temaslı olarak mı pozitif mi
Eşim pozitif çıktı temaslı olarak girdikte ondan 3 gün sonra çocukşla benimde ateş çok yükseldi. Test vermedim de muhtemelen bizde pozitiftik. Hala öksürük var. Teşekkür ederim bu arada