localseoturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversitede minibüs parası isteyemedim de 14 km yürüdüm eve. Ne tuhaf adamlar var.
Sizinkinin 2 katı yürümüşlüğüm var kışın ortasında (üsküdar - samandıra) arası hey gidi günler hey.
Hayat içimizden geçti