Merhaba arkadaşlar bugün gelen faturayı sizlerle paylaşmak istedim. Sizlerde durum nedir bilmiyorum. 288kWh elettik tüketmişim 643₺ elektrik faturası gelmiş. Doğalgaz kullanmıyorum. Isınmak için klima kullanıyorum. Ancak onuda ara ara açıyorum. 1+1 evde yalnız yaşıyorum. Sabah 7:45 ile 15:00 arası evde bulunmuyorum. Önceki ay 240₺ gelen faturanın bu ay nerdeyse 3 katı fatura geldi.
https://media.discordapp.net/attachm...2/IMG_8606.png
Bana nerdeyse aynı tüketimde yarısı geliyor fatura, anlam veremiyorum birim fiyatına ne yazıyor hocam ?E arşiv şeklinde faturada yazıyor.