Zaten bu evli olan bireylerin kendini statüsel olarak üstte görmelerinden gına geldi benim de var böyle bir arkadaş tabi böyle saçma isteklerde bulunmaz ama evlendiği için statüsünün değiştiğini hepimize kıyasla iyi şeyleri kendisinin hak ettiğini düşünüyor. Daha doğrusu evli bireyler adına konuşuyor Utanmasa bekar olduğumuz için bize acıyacak siz bu statüye ulaşamadınız kafasında falan. Sizin arkadaş da cümle arasında bunu söylemiş zaten ben evliyim diye