Çok haklısınız hocam
Aynı arkadaş geçen Ağustos ayında ev taşıdı hocam. Nakliyeci tanıdığım ile taşıdık eşyaları daha sonra abim sürekli arayarak "parasını vermedi olm hala" gibi sürekli söylüyordu. En son cebimden kendim vererek ödedim ve "abi sıkışıktı şimdi verdi kusura bakma" dedim. Arkadaşıma söylediğimdeyse "tanıdık diye senden de mi para aldı" diyerek cevap verdi. Bazen laf sokmalı sorarım hiç oralı olmaz. Şimdide gelmiş arabayı satıp bana ev almam da yardımcı olsana diyor. Oldu paşam ne tarafa uzanayım?
demekki bi yerden sonra arkadaşlığı kesmeli