Lebrama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Moto kurye olduğum için yasak var çalışamıyoruz
Yerler buz valla kimse bu havada sipariş vermesin zaten siz de biraz dinlenin baş tacısiniz seviloyorsunuz valla