aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye ya üstat uğraştigin plan proje yok mu
yo valla 40 dk otobüs bekledım simdi de dükkana çay içmeye gidiyorum hiçte onemlı bi isim yok.. onemlıyı geç hic isim yok