ismini unuttum ama kenndy suikastini ve rusya ile abd nin uzaya astronot gönderme olaylarını anlatan biri belgesel vardı. hayvan belgeseli haricinde bir belgesel sevmeyen biri olarak ben bile izleyip beğenmiştim