Herkese iyi akşamlar,
Bugün sabahtan bu yana uğraştım çözemedim, klavyemin sağ tarafındaki tuşlara bastığımda kafasına göre rastgele şeylere basıyor örnek; ş ye basıyorum ş,lkjq yazıyor.
Avast premium aldım tarama yaptırdım bir şey çıkmadı,
System recovery yaptım 5 gün geriye aldım hâla devam ediyor
Driverlar da güncel
sıvı teması da olmadı
neden böyle yapıyor? Nasıl çözebilirim bunu yardımcı olabilir misiniz?
Teşekkürler