Garip bir olay. Genelde domain sipariş verilince hemen onaylanır. Neden alıyorsun vs diye sormaları saçma. Madem böyle sordular sizde gidip başka firmadan alsaydınız. Ben firmayı tanımam ve hiç ticaretimde olmadı ancak firmayı karalamak kolay. Belki gerçekten onlar almadı ve tesadüftü.
Geçen reklamlarda gördüm ve lastikkirala.com 'u sipariş verdim. 1 saat sonra mail geldi sipariş iptal olmuş ve başkası almış. Ben şimdi firmayı nasıl suçluyum gerçekten başkası almış. Yani tesadüf olma ihtimali var.