DrawnHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu izlemiştim sayenizde yine izleyeyim. Dayının izindeyiz.. şaka bir yana size de sabırlar diliyorum hocam. Her şey gönlünüzce olsun.