R10 aynı zamanda bedava roman,kısa öykü,makale okuma sitesi

şaka bir yana olay eşinde bitiyor.sen zaten tavrını koymuşsun yada koymaya hazırsın.eşinin ve senin maddi ve manevi bir gebeliğinizin olmadığını okuduklarımdan anladım. ya o mahalleden taşınacaksın. ya o mahalledikilerin kalbini kıracaksın.yada eşine oturup sakince anlatacaksın.bak bu böyle böyle diye. olmuyorsada katlanacaksın mecburen.
1 sene kadar önce, müstakil evi olan bir yazar buna benzer konu paylaşmıştı. Her eve gittiğinde komşusu ve kızı evinin bahçesinde kendi evlerindeki gibi yaşıyorlarmış, her gün onlardalarmış (böyle bir şey). Ben de yorum yapıp öğüt vermiştim.

Şimdi ben öğüt arıyorum. Bu arada aynen dediklerinizden birisi olacak.