Merhaba,
Odeoweb de bir tane VDS-1 sunucum var. Akşam saatlerinde falan sitem resmen ölüp-ölüm diriliyor.
İçinde tek site var ve yoğun bir trafiği yok. Desteğe yazdım temadan olabilir vs... dediler. Temayı değiştirdim yine aynı.
Acaba bu paket paylaşımlı olabilir mi? Paylaşımlı hostinglerde falan olacak türden bir sıkıntı gibi ???