Merhaba hocam. 24 gb ram olumlu anlamda şaşırttı açıkçası çünkü ilk defa duyuyorum. 🙂 Ram olarak iyiymiş açıkçası. 🙂👍
tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben grafik tasarımcıyım. Photoshop ve AI çok miktarda RAM isteyebiliyor büyük boyutlu dosyalarda. 8 vardı, 16 ekledim boş slota. 24 GB bu anlamda canavara dönüştürdü cihazı. 20-21 GB üstünü görmedim muazzam boyutlu çalışmalarda. Arkada tarayıcı spotify discord vs vs açıkken dahi.
Hmm anladım hocam, hayırlı olsun. 🖐️🙂