Bizim sedaş/sepaş il geneli 15 milyon tasarruf öngörmüş harcamada osblerde elektrik yok ama bizim 2 fabrika hele biri iyi ki üretim bantları 9da1 az çalışacak işi yok öteki tam kapasite devam yardıracak ve osb içinde olmadığımız için (kurulduğunda osb yoktu) elektrik tasarrufuna gitmiyor xD Toyota da öyle ama Toyota sanırım genel kar fazla verebilir diyorlar onu bilmiyorum