Sabah saatlerinde iş yeri müdürü whatsapp grubuna mesaj atmış. Bu dogalgaz arızası nedeniyle elektrik kısıtlı olacağı için organize sanayi bölgelerinde 3 gün tatil edildi. Yıllık izinden düşerler diye tahmin ediyorum inşallah bu sorun fazla uzamaz. Haberleri okuduğum kadarıyla İran'dan kaynaklanan bir arıza oluşmuş.

Haftaiçi izin bulmuşken resmi yerlerdeki işlerimi halledeyim. Ehliyet vs yenileceğim organize de çalışanlar varsa haberi vardır muhtemelen yinede bilgi amaçlı paylaşayım dedim.

Her iş yeri tatil olmayabilir ama genel olarak kapalı gözüküyor