Guzel net ile çalışıyorum. Kendilerini çok uzun zamandır forumdan takip ediyordum. Eski hosting firmamda ki yılların firmasıdır kendileri burada da var neredeyse yarı fiyatına barınıyordum. Sürekli sunucuya saldırı var diyip site kapanırdı. 12 ay bitti paketimi üst paket ile yenileyip ödememi yaptım. Bir kaç ay sonra sitem kapanmaya başladı. Talep açıyorum yazılımsal kaynaklı diye dönüyorlar. Dönmeyi bırakıp siteyi taşıyın dediler resmen kovdular. Yahu bu hazır bir yazılım eklentisi yok. Tüm dünyada kullanılıyor yazılım kaynaklı olamaz diyorum nafile.
2 katı fiyat ödeyerek güzel net e taşıdım. Sitem 1 saniye olsun kapalı kalmadı. Destek taleplerime zamanında döndüler. Dolayısı ile bu tercih meselesi. Yarı parasına eski firmama döner miyim asla! Zamlardan maf olmuş durumdayız haklısınız. Ancak asgari ücrete gelen zam, elektriği gelen zam dahası piyasaya gelen zamları düşününce söyleyecek bir şey kalmıyor.
Eski firmama kibar bir dille bak siz beni yazılımda sorun var kovdunuz aynı yazılım güzle nette çatır çatır çalışıyor diye yazdım adamlar dönmeye bile tenezzül etmedi. Allah yollarını açık etsin. Ucuz etin yahnisi nerede olursa olsun kokuyor ne yazık ki.