Bizim insanlarımızın çoğu şunu anlamıyor sanırım. Biz dışa bağımlı bir ülkeyiz. Her şeyimiz dolar ile euro ile gelip Türk lirası üzerinden satışa sunuluyor. Elektrik, Doğalgaz, cPanel vb aklınıza gelebilecek her şeyi ithal ediyoruz. Bize ait bir şey olmadıkça bu zamlara sesiniz çıkmadıkça bu firmalarda para kazanmak için değil batmamak için zam yapmak zorunda. Yaptıkları zammın %5'ini cebine indirse şükür edecek.