KaraKartaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba.

Fatura Görselleri: https://prnt.sc/26hyrfr

Aslında pek şikayet konuları açan biri değilimdir. Dün ödeme yapmak için guzel.net.tr ye girdiğimde karşılaştığım tablo beni biraz şok etti. 80.12 TL ye aldığım hizmet 270.10 TL olmuş. Yani nereden bakarsanız 3.5 kat artmış. Bu artışı benim mantığım almıyor. Kendilerine bunu sorduğumda şu cevabı aldım.



Evet haklı olabilirler, herşey çok arttı ama bana hiç bir açıklama bir hizmetin birden 3.5 kat artmasını açıklayamaz. Saygılarımla.
dolar düşerse sizde fiyata indirim yapacakmısınız diye sorun bakayım hocam