arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kar nimettir hiç şikayet etmeyelim. göller yer altı suları kar sayesinde kendine gelir. şükredelim.
Aynen elhamdülillah. Zaten ekonomik sorunlarla bunalan ülkemin güzel insanlarını Rabbim birde kıtlıkla sınamasın. Ki heryere beyaz rahmeti indi şükür..