Günlük traş için olacaksan yapar fakat 3-4 günlük sakalda performansı sağlamaz. 7 serisini kullanıyorum güzel traş yapıyor jilet ile bugüne kadar neden traş oldum dersin. Cildin alışana kadar biraz kanatır sakalın yapısına bağlı o da.

Eğer sert sakallı isen Panasonic derim.

Yedek başlıkları pahalı ama 2 seneye vurursan makul fiyata geliyor. Öneririm.

Düzeltme: Temizleme sıvısı da pahalı kendin yapmayı öğrenirsen maliyeti düşürürsün.