Merhabalar hocam. Websitesi satışları grnelde yüksek fiyattan gidiyor. Sipariş üzerine satılanlar genelde daha yüksek fiyattan gidiyor. 37 tanesi o kadara satmak sektöre pek uymuyor gibi geliyor bana. 👍