Eğer pozitifleri karantinaya alırlarsa bir nevi kısmi kapanmaya gidilmiş olacak. Hatta ilk başta ki gibi bir evden bir kişi yakalandığında evdeki herkesi karantinaya alsalar milyonlarca kişi sokağa çıkamayacak.

Kimisi çok kısa sürede atlatabiliyor varyantına göre kimisi de 1 aya yakın virüslü geziyor. Haliyle pozitif olanlar dışarıda dolaştıkça vakalar artıyor.