bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://gtmetrix.com/reports/www.evdepola.net/PPN0uPzm/
50 tl ye anca bu kadar oluyor demek ki
Hayırlı günler dilerim...
Ayrıca düz html siteyi almak için ftp ye gerek yok httrack ile direk gelir zaten
Sizde 50 TL'lik yapsaydınız da bizde görseydik küçümsemeseniz ne güzel olacak da her neyse. başka bir iş olursa sizlerde çalışmak isterim elbette ben yapılacak işlemler kısa olduğunu düşündüğüm için 50tl söyledim eğer azsa az diyerek ücret talep edebilirdiniz. ben tasarımcıyım uzmanlık alanlarım farklı.