Çalıştığım şirkette 7 kişi covid oldu. 1 hafta sonra geldiler başladılar 3 kişi tekrar test verme gereği duydu ve halen pozitifler.


*ilk başta 6 kişi pozitifti onlar geldikten sonra +1 ilave oldu sanırım pozitiflerden bulaştı.