dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Kız arkadaşım geçen hafta itibariyle pozitifti.
1 haftalık karantinası bitti ve dün test oldu. Test sonucu geldi, Pozitif...
Telefonda ilgili arkadaşlarla görüştük. Kendileri bir sorun olmayacağını, karantinanın bittiğini dile getirdiler. Hes kodu ile sorgulama yaptığınızda test sonucu Pozitif olan arkadaşım Risksiz gözüküyor

Kendisi bir alışveriş merkezinde mağazada çalışıyor. Birazdan Pozitif olarak iş başı yapacak.

... ne denir bilmiyorum.
Günaydın. Ben karantina süreleri ile ilgili karar açıklandığında yeni covid olmuştum. 2 haftadan 1 haftaya karantina süremi düşürdüler. 1 hafta sonunda test olmak için hastaneye gittim. Testi yapmadılar. Covid olana da risksiz yazmaları normal yani. Bu sonuç süreyi 1 haftaya düşürünce kaçınılmaz oldu.