en son 2 gün önce openden %40 yapıp 43k seviyelerinden nakite geçtim neyse ki. 100k 200k diye abartanlar vardı. ben her zaman max 70k o da belki diyordum. Herkes zenginlik hayaliyle coinlere para yatırıyor. geleceğin parasıymış bilmem neymiş. bundaki amaç karı alıp kaçmak oldu artık. hodl devri biraz geçtii. artık bir çok kişi kripto işine bulaştı. asıl parayı kazanan borsa coin sahipleri. onun harici 3-5 kişi tutturup kaçarsa işte. eğer tekrar girerse yine içerde kalabiliyor. . herkes abartmayı seviyor abd çin zaten kriptoya karşı. geleceğin parası hiç bir şekilde güven vermiyor. uzun zamandır yatırımcısı olarak düşüncem bu. amaç sadece vur kaç yapmak. şuan savaş çanları varken girmek çok riskli.