ibrahimhc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhaba bir şirket kurmak istiyorum. Sskli calisiyorum. 29 yaş altındayım koskebe başvuru yapabilir miyim . Vesaire tüm detayları ile yardımcı olabilecek varmi acaba
WhatsApp üzerinden ulaşırsanız veya özel mesaj gönderirseniz yardımcı olalım.
SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şirketi kurduktan sonra kosgebden faydalanabiliyor muyuz?
Hayır, mükellefiyet tesis edilmeden önce KOSGEB sertifikasının alınması gerekir