Herkese merhaba bir şirket kurmak istiyorum. Sskli calisiyorum. 29 yaş altındayım koskebe başvuru yapabilir miyim . Vesaire tüm detayları ile yardımcı olabilecek varmi acaba
WhatsApp üzerinden ulaşırsanız veya özel mesaj gönderirseniz yardımcı olalım.
şirketi kurduktan sonra kosgebden faydalanabiliyor muyuz?
Hayır, mükellefiyet tesis edilmeden önce KOSGEB sertifikasının alınması gerekir