Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam herkesin tahmin yaptığı bir konu da fikrini söylemesi kadar doğal birşey yok, bende borsa hakkında bazı şeylerin yükseleceğini düşünen birisiyim, ancak kalkıp reklam panosu gibi ethereum 40 bin dolar olacak şöyle olacak böyle olacak demen mantıksız yani olacaksa sen zaten yatırımını yapmışsın keyfine bak gelip burada insanlarla tartışmana gerek varmı ?
Ben 6 ay ve ya 1 yıl sonra konuyu pumplayacağımı belirttim kendim için yaptığımı zaten konu içerisinde geçirmişim. "tamam" "ee" hangi rüya" gibi yazılar yazarsa tartışma zaten çıkmıştır.

Hem tartışmak kötü birşey değildir. kavga etmiyoruz sonuçta tartışıyoruz